2014. március 12., szerda

3. Fejezet / első

Sziasztok! Most egy kis monológgal érkeztem a rész előtt. Szeretném felhívni a figyelmeteket a FONTOSra, amiben leírtam néhány infót a bloggal kapcsolatban. A másik dolog amiért írok, hogy köszönöm azt az egy kommentet adreennak ♥, de sajnos nem bővült a feliratkozók száma. :( 
Remélem, ez nem azért van, mert rossz a blog... Ha írtok, hamarabb jönnek a részek is. ;) xx

___________________________________________________________________

-nagyon elbasztam. 
-Már megint pénzt kért tőletek? -néztem egy pillanatra Mattre, majd rámosolyogtam a lányra, miközben odaadtam neki a visszajárót.
-Igen. Azt mondta, nincs pénze kajára, de ismered őt Jilly. Csak egy újabb ürügy, hogy ihasson. -sóhajtott fel. Lisa anyja alkoholista volt, már évek óta. Apukája rákba halt meg, mikor Lis 13 éves volt. Onnantól kezdve Christie az ivásba fojtotta bánatát. Egyszem lányával sem foglalkozott valami sokat. Lisának hamar felkellett nőnie, és ezért ő a legerősebb ember akit ismerek.
-Tudom. Csak.. hidd el, ő is tudja, de nem teheti azt, hogy nem foglalkozik a saját anyjával. Kifogtok békülni. -mosolyogtam rá melegen. Szerettem volna, ha jobb kedvre derül.
-Azért beszélsz majd a fejével? -nézett rám reménykedve.
-Persze. -bólintottam egy aprót.
-Akkor a kedvencemet kérem. -bökött a fejével az ételek irányába.

Miután Matt elment, Lisa kijött odujából.
-Adsz neki pénzt? -néztem rá komolyan. Nagyot sóhajtott, majd megrázta a fejét.
-Csak a felét adom meg, annak amennyit kért.
-Megint el fogja inni.
-Ha így lesz.. többet nem fogok adni, és megmondom neki, hogy ne keressen.
Gyorsan megöleltem és simogatni kezdtem a hátát. Az én családom sem tökéletes. Sajnos a szüleim elváltak 17 éves koromban. Azóta is nehezen viszonyulok ehhez a dologhoz.
-Ha végeztem, beszélek Mattel. Néha egy kicsit makacs tudok lenni.
-Néha... -vigyorodtam el, mikor megszólalt a telefonom. Gyorsan felvettem azt. -Tessék?
-Szia Jill! Harry vagyok. -hallottam meg a mély hangot.
-Szia Harry! -mosolyodtam el, majd elfordultam, mert Brad és Lisa mindenféle baromságot mutogattak.
-Matt megadta a számod, remélem nem baj.
-Dehogyis. Úgyis beszélni szerettem volna veled valamiről. -mondtam és harapdálni kezdtem a számat.
-Énis. Mikor végzel?
-1 óra múlva.
-Oké, akkor kettőkor érted megyek. Jó lesz úgy?
-Aha, persze. -tűrtem el egy hajtincset.
-Rendben, akkor szia! -mondta, majd kinyomta a telefont.



Harryvel az épület előtt találkoztam. Két puszival köszöntünk egymásnak, majd elindultunk valamerre az autóban.
-Milyen a napod eddig? -kérdezte, de nem nézett rám.
-Elég türhető. Bár volt egy vendég, egy idős nő, aki elkezdett ordibálni, mert véletlenül Cole tett a szendvicsébe paradicsomot. Pedig ő nem kért bele. Én se akartam sok mindent, mégis megkaptam. Ilyen az élet. Persze, utána kapott egy újat. Mindent a vendégért. -mosolyodtam el kínomban. -És neked hogy telt?
-Lassan és unalmasan. Volt egy megbeszélésünk reggel, utána meg két interjúnk. És nagyjából ennyiből állt a nap. -mondta. Pár percig csendben ültünk egymás mellett, majd megtörte a csendet. -A net tele van veled és velem.
-Igen. -sóhajtottam. -Láttam az újságot.
Harry megállt egy parkolóban, ami elég eldugott hely lehetett, ugyanis rajtunk kívül, csak két autó állt ott. -Nem hittem, hogy ilyen hamar lekapnak minket. Bár gondolhattam volna. - túrt bele a hajába.
-Figyelj, engem nem zavar. -néztem rá.
-Szóval... randizhatunk? -nézett rám ő is kicsit szégyenlősen.
Bólintottam. -De először el kell mondanom valamit, amit jobb ha nem az újságokból vagy a neten olvasol.
-Oké, mondd! -nézett mélyen a szemembe. Mélyet lélegeztem, majd belevágtam.
- Apám Gale Bell. -közöltem.
-Az a Gale Bell? -nyílt nagyra a szeme.
-Igen. -mormogtam.
-De hát ő...
-Igen. -ismételtem. Apám volt a 90-es évek nagy baseball sztárja. Viszont miután megszülettem, nem játszott többet. Soha nem mondta ki hangosan, de engem okolt emiatt. - Tudod, volt az az ügy. Hogy letartóztatták...


___________________________________________________________________
UI: Tudom ismételten rövid részt hoztam, de felakartam rakni. Viszont a hétvégén, éppen ezért felrakom a 2. részét. Nem lett valami hú de jó, de a következő érdekesebb lesz! ;) 
Nagyon szépen köszönöm Crystalnak a fejlécet. Imádom!♥ 

Ja és kérek véleményeket, feliratkozókat! Chatben is írhattok, cserében benne vagyok!:) xxx



1 megjegyzés:

  1. Nekem kifejezetten tetszik.Egésznap sz*r kedvem volt mer a felvételinél sokkal több pontot kapott nálam valaki aki meg se szólalt én meg válaszoltam meg minden,de végre lett új rész és az mindíg feldob....főleg,ha jól sikerült az a rész.
    Várom a kövit :3

    VálaszTörlés